Menší zásilky poštovné od 67 Kč. Doprava zdarma nad 2300,-

Možnosti dopravy a plateb



Doručení na výdejní místo

Způsob platby: platba předem, dobírka

Pro doručení své zásilky si můžete vybrat z více něž 5300 Balíkoven jak na poštách, tak mimo poštu. Podívejte se na kompletní seznam výdejních míst Balíkovny.

O možnostech vyzvednutí budete informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Cestu svého balíku můžete sledovat po celou dobu přepravy a doručování na webu Balíkovna nebo s pomocí mobilní aplikace Pošta Online.

V Balíkovně na poště můžete využít vyvolávací systém. Stačí zmáčknout tlačítko Zrychlený výdej zásilek, zadat kód pro vyzvednutí a do pár minut jste obslouženi.

Úložní lhůta zásilek je 7 kalendářních dní, prodloužení úložní doby Balíkovna neumožňuje

Parametry zásilky: minimální rozměry 15 x 10,5 cm, maximální rozměry 50 x 50 x 50 cm, doporučená hmotnost 15 kg

Způsob platby: platba předem, dobírka

O své zásilce budete pravidelně informováni pomocí SMS nebo e-mailu. Cestu své zásilky můžete také sledovat v nástroji Sledování zásilky. Popřípadě se můžete na stav vaší zásilky zeptat chatbota DPD (klikněte na kulatou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu dpd-cz).

Většina výdejních míst má otevřeno minimálně jeden den o víkendu. Součástí výdejních míst DPD jsou také DPD boxy (Pickup Station) a AlzaBoxy - samoobslužná výdejní místa, která umožňují vyzvednutí zásilky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Podívejte se na kompletní seznam výdejních míst DPD Pickup. Najdete zde také informace o možných způsobech platby na vybraném výdejním místě, otevírací době, případné změně úložní lhůty, či další aktuální informace k danému výdejnímu místu.

Úložní lhůta zásilek je na výdejním místě až 7 kalendářních dnů a v DPD boxu a AlzaBoxu až 48 hodin. V případě nevyzvednutí zásilky budete informováni o blížícím se vrácení zásilky odesílateli.

Parametry zásilky: maximální hmotnost 15 kg, maximální součet tří stran 250 cm, maximální délka nejdelší strany 100 cm.

Způsob platby: platba předem, dobírka

O své zásilce budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu, tak pomocí SMS, případně prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna. Pohyb vaší zásilky můžete také sledovat online, nebo v mobilní aplikaci Zásilkovna.

Součástí výdejních míst Zásilkovny jsou také Z-BOXy a AlzaBoxy - samoobslužná výdejní místa, která umožňují vyzvednutí zásilky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Podívejte se na kompletní seznam výdejních míst Zásilkovny. Najdete zde také informace o možných způsobech platby na vybraném výdejním místě, případné změně úložní lhůty, či další aktuální informace k danému výdejnímu místu.

Úložní lhůty a parametry zásilek podle typu výdejního místa:

  • Běžné výdejní místo: standardní úložní lhůta je stanovena na 7 kalendářních dní s možností prodloužení až o 14 dnů na celkových 21 dní.

    Parametry standardní zásilky: maximální hmotnost 5 kg, maximální součet tří stran 120 cm, nejdelší strana nesmí být delší než 70 cm.
  • Z-BOX: 2 kalendářní dny od doručení zásilky do boxu (24 hodin před vrácením zásilky obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí). Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

    Maximální rozměry schránek Z-BOXu: 45 x 8 x 61 cm (S), 45 x 17 x 61 cm (M), 45 x 36 x 61 cm (L)
    V případě, že se zásilka do Z-BOXu nevejde, bude automaticky přesměrována na nejbližší dostupné výdejní místo v okolí vybraného Z-BOXu.
  • AlzaBox: do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky do boxu (šest hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí).

    Maximální rozměry zásilky: 43 cm x 33 cm x 58 cm (šířka x výška x hloubka).

Úložní dobu můžete své zásilce prodloužit na webu zde, v mobilní aplikaci Zásilkovna nebo prostřednictvím chatbota Zásilkovny (klikněte na červenou čtvercovou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu zasilkovna.cz).

Upozornění: Během vánoční sezóny mohou být úložní doby a možnosti jejich prodloužení dočasně upraveny.

Způsob platby: platba předem, dobírka

O možnostech vyzvednutí budete informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem.

Do sítě výdejních míst přibývají i vybrané pobočky Balíkoven mimo poštu, podívejte se na kompletní seznam výdejních míst České pošty. Pro sledování zásilky můžete využít mobilní nebo webovou aplikaci Pošta online, kde si také můžete prodloužit dobu uložení, přesměrovat zásilku na jinou pobočku, do Balíkovny či zvolit doručení domů.

Úložní lhůta zásilek je 7 dní, s možností prodloužení na 15 dní.

Parametry zásilky: maximální hmotnost 31,5 kg, největší rozměr balíku nesmí přesáhnout 200 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm

Doručení na adresu

Způsob platby: platba předem, dobírka (platba u řidiče je možná v hotovosti i kartou)

Rozvoz probíhá každý všední den od 8.00 do 18.00 hodin. Den před doručením vám bude e-mailem či SMS zasláno oznámení o čase plánovaného doručení.

Cestu své zásilky můžete sledovat v nástroji Sledování zásilky nebo prostřednictvím aplikace DPD Kurýr, ve které si navíc můžete změnit čas a místo doručení, přesměrovat balík do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu pro doručení nebo odložit doručení až o 10 dní. Přístupové údaje do aplikace dostanete SMSkou a e-mailem. Výhodou je také možnost telefonické domluvy o doručení přímo s řidičem DPD. Popřípadě se můžete na stav vaší zásilky zeptat chatbota DPD (klikněte na kulatou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu dpd-cz).

Parametry zásilky: maximální povolená hmotnost je 31,5 kg (pro každou jednotlivou zásilku), maximální délka nejdelší strany zásilky je 175 cm, maximální obvodová délka 300 cm (2x šířka + 2x výška + 1x délka).

Způsob platby: platba předem, dobírka

Doručování probíhá každý všední den mezi 8:00-16:00 hodinou. Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, vloží vám do poštovní schránky oznámení o uložení vaší zásilky na nejbližší pobočce České pošty. Tam si zásilku můžete vyzvednout, nebo se domluvit na opakovaném doručení zásilky na určitý den.

O cestě balíku a termínu doručení budete průběžně informování e-mailem nebo SMS. Svou zásilku můžete také sledovat s pomocí webové nebo mobilní aplikace Pošta online, kde si také můžete změnit termín a místo doručení nebo prodloužit dobu uložení v případě, že bude vaše zásilka uložena na poště. Síť výdejních se rozšiřuje o Balíkovny mimo poštu, kam si svou zásilku můžete také přesměrovat.

Úložní doba na poště (v případě nezastižení adresáta při doručování): 7 dní, s možností prodloužení na 15 dní

Parametry zásilky: maximální povolená hmotnost je 31,5 kg, maximální délka nejdelší strany zásilky je 200 cm, maximální součet všech tří rozměrů je do 300 cm

Osobní odběr

Způsob platby: platba předem, v hotovosti

O své zásilce budete informováni prostřednictvím e-mailu.

Naše firemní prodejnu najdete v Potštejně nedaleko Rychnova nad Kněžnou ve východních Čechách. Podívejte se na mapu.

Zasílání do zahraničí

Objednat si můžete do většiny států po celém světě. U objednávek na Slovensko, do Polska, Německa, Rakouska, Maďarska a Nizozemska bude částka za dopravu určena dle hmotnosti hned v průběhu objednávky. U ostatních zemí vám po dokončení objednávky zjistíme nejvýhodnější cenu u smluvních dopravců a částku za dopravu vám zašleme dodatečně. Při zasílání mimo Českou republiku je vyžadována platba předem.

  • Zasílání na Slovensko:

Způsob platby: platba předem

Cena dopravy se mění v závislosti na hmotnosti zásilky:
88,50 Kč s DPH pro zásilky do 5 kg
175,70 Kč s DPH pro zásilky nad 5 kg

O své zásilce budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu, tak pomocí SMS, případně prostřednictvím mobilní aplikace Packeta. Pohyb vaší zásilky můžete také s pomocí trasovacího čísla sledovat online, nebo v mobilní aplikaci Packeta.

Zde najdete kompletní seznam výdejních míst.

Úložní dobu můžete své zásilce prodloužit posláním odpovědní SMS, na webu zde, v mobilní aplikaci Packeta nebo prostřednictvím chatbota (klikněte na červenou čtvercovou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu packeta.sk). U Z-BOXů je úložní doba omezená. Během vánoční sezóny mohou být úložní doby a možnosti jejich prodloužení dočasně upraveny.

Způsob platby: platba předem

Cena dopravy se mění v závislosti na hmotnosti zásilky:
119,40 Kč s DPH pro zásilky do 1 kg
138,20 Kč s DPH pro zásilky do 2 kg
155,70 Kč s DPH pro zásilky do 5 kg
191,80 Kč s DPH pro zásilky nad 5 kg

O své zásilce budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu, tak pomocí SMS, případně prostřednictvím mobilní aplikace Packeta. Pohyb vaší zásilky můžete také s pomocí trasovacího čísla sledovat online, nebo v mobilní aplikaci Packeta.

Zde najdete kompletní seznam výdejních míst.

Úložní dobu můžete své zásilce prodloužit posláním odpovědní SMS, na webu zde, v mobilní aplikaci Packeta nebo prostřednictvím chatbota (klikněte na červenou čtvercovou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu packeta.sk). U Z-BOXů je úložní doba omezená. Během vánoční sezóny mohou být úložní doby a možnosti jejich prodloužení dočasně upraveny.

Způsob platby: platba předem

Cena dopravy se mění v závislosti na hmotnosti zásilky:
206,60 Kč s DPH pro zásilky do 1 kg
207,20 Kč s DPH pro zásilky do 2 kg
209,- Kč s DPH pro zásilky do 5 kg, při objednávce nad 3600 Kč s DPH se cena snižuje na 119 Kč s DPH
212,10 Kč s DPH pro zásilky do 10 kg, při objednávce nad 3600 Kč s DPH se cena snižuje na 122,10 Kč s DPH
218,10 Kč s DPH pro zásilky nad 10 kg, při objednávce nad 3600 Kč s DPH se cena snižuje na 128,10 Kč s DPH

Den před doručením vám bude e-mailem či SMS zasláno oznámení o termínu plánovaného doručení. Pokud vám datum nebo místo doručení zásilky nevyhovuje, můžete si ji přesměrovat s pomocí odkazu, který jste v e-mailu nebo SMS obdrželi.

Cestu své zásilky můžete sledovat v nástroji Sledování zásilky nebo prostřednictvím aplikace myDPD, ve které si navíc můžete také změnit termín či místo doručení, nebo například přesměrovat balík do výdejního místa Pickup. Popřípadě se můžete na stav vaší zásilky zeptat chatbota DPD (klikněte na kulatou ikonu robota vpravo dole kdekoliv na webu dpd-sk).

Způsoby platby

  • Platba předem

Apple Pay funguje s nejpoužívanějšími kreditními a debetními kartami bank po celém světě. Seznam všech bank, které Apple Pay podporují, najdete tady. Pokud vaše karta ještě Apple Pay nepodporuje, informujte se o možnostech u své banky.

Platby s Apple Pay jsou bezpečné - všechny platby potvrzujete pomocí Face ID (rozpoznáním obličeje), Touch ID (otiskem prstu) nebo svého kódu. Apple Pay neuchovává ani na zařízení ani na serverech Apple informace z vašich platebních karet a nepředává je obchodníkům.

Více o nastavení, jak postupovat při placení a další informace k Apple Pay najdete tady.

Službu Google Pay podporují stovky bank a poskytovatelů platebních služeb, podporovány jsou všechny karty. Seznam všech bank, které podporují Google Pay, najdete tady. Pokud vaše karta ještě Google Pay nepodporuje, informujte se o možnostech u své banky.

Google Pay chrání vaše platební údaje několika úrovněmi zabezpečení a při ochraně vašeho účtu využívá jeden z nejpokročilejších bezpečnostních systémů na světě. Při placení v obchodech služba Google Pay nesděluje číslo vaší skutečné karty, takže jsou vaše údaje v bezpečí.

Více o nastavení, jak postupovat při placení a další informace ke Google Pay najdete tady.

Základní platební údaje se vám zobrazí po dokončení objednávky a také vám ihned po přijetí objednávky budou již včetně QR kódu zaslány e-mailem.

Jak platba kartou probíhá?

  1. Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na platební bránu pro platbu kartou.

  2. Opíšete údaje z vaší karty dle formuláře.

  3. Potvrdíte platbu.

Jak probíhá platba kartou

Největší výhodou rychlého bankovního převodu je zpracování plateb v reálném čase, díky kterému se nemusíte zdržovat čekáním na provedení běžného převodu a my vám poté můžeme zaplacené zboží ihned expedovat.

K dispozici máte platbu přes tyto banky:

  • Česká spořitelna

  • mBank

  • Komerční banka

  • Raiffeisen BANK

  • GE Money Bank

  • Fio banka

  • UniCredit Bank

Jak platit rychlým bankovním převodem?

  1. Po zakoupení vybraného zboží zvolíte vaši banku, kliknete na její logo a dokončete objednávku.

  2. Přihlásíte se do vaší banky přes internetbanking, jak jste zvyklí.

  3. Všechny údaje najdete předvyplněné, stačí je zkontrolovat a potvrdit podle pokynů banky. (Výhodou je, že se díky předvyplněnému formuláři nemůžete splést např. při vyplňování čísla účtu prodejce nebo v částce)

  4. Automaticky budete přesměrováni zpět na e-shop.

Jak probíhá platba přes PayU

.

Při zvolení způsobu platby přes PayPal, budete po dokončení objednávky přesměrováni na platební bránu PayPal, kde zadáte přístupové údaje ke svému PayPal účtu. Po úspěšném zaplacení vám platební brána zobrazí stav platby a odešle informaci o platbě na váš e-mail.

  • Platba při převzetí zboží

    Tyto způsoby platby nejsou možné při zasílání mimo Českou republiku.

V případě doručení přes Zásilkovnu do Z-BOXu či AlzaBoxu je možné uhradit částku dobírky pouze bezkontaktně s pomocí aplikace Zásilkovna, nebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS.

V případě doručení přes DPD Pickup do DPD boxu nebo AlzaBoxu je možné uhradit částku dobírky pouze kartou online.

.