Zvolili jste nás rodinnou firmou roku 2018! Děkujeme!
Díky nečekané nominaci naší podporovatelky Aleny a díky hlasování dalších našich skvělých zákazníků, kamarádů a podporovatelů jsme včera získali Cenu veřejnosti v soutěži Rodinná firmu roku 2018. Se zatajeným dechem jsme poslouchali vyhlášení v Praze a nevěřili vlastním uším, když jako vítěze veřejného hlasování vyhlásili Rodinnou firmu Pleva. A to jen díky vám.
Soutěž Rodinná firma roku
V soutěži o Rodinnou firmu roku, pořádanou Asociací malých a středních podniků (AMSP ČR), může nominovat svého favorita na Cenu veřejnosti kdokoliv. Několik lidí nám psalo, jestli se přihlásíme, dokonce jsme to ve firmě i řešili, ale i já jsem si myslel, že nejsme tak dokonalí, občas se hádáme a stále vidím hodně věcí, které se dají zlepšit. Když jsme se pak dozvěděli, že jsme byli nominováni, byli jsme tak mile překvapeni, že jsme se rozhodli nominaci potvrdit.
A nyní jsme neskutečně vděční. V září jsme se dozvěděli, že jsme se dostali mezi TOP 10 firem. Veřejnost následně do posledního září hlasovala a vybírala svého vítěze.
Velice si ceníme toho, že jsme byli nominováni a následně, že jsme dostali takovou podporu. Je pro nás až neuvěřitelné, že tak maličká rodinná firma, jako jsme my, získala přibližně jednu třetinu všech hlasů. Moc a moc si vážíme toho, že oceňujete naši práci.
Soutěž Equa Bank Rodinná firma roku je vlastně takovou třešničkou na dortu celého letošního Roku rodinného podnikání, který organizuje AMSP ČR. A pro nás byla ta třešnička opravdu sladká. Ovšem nejen letos, ale již dlouhou dobu usiluje AMSP ČR o zlepšení postavení rodinného podnikání v naší ekonomice a také rozšíření povědomí veřejnosti o jeho významu nejen z pohledu ekonomického, ale také sociálního.
Děkujeme za obrovské nasazení a podporu, které se jejich prostřednictvím rodinnému podnikání dostalo!
„Posledních 25 let to vypadalo, že není důležité, kdo firmy vlastní, hlavně když mají lidé práci. Při bližším pohledu zjistíme, že není jedno, komu patří firmy v naší zemi. Majitelé firem rozhodují o tom, jak se nám bude žít. Rozhodují o tom, kolik lidí zaměstnají, kolik budou investovat do rozvoje firmy a tím i regionu, rozhodují o uchování regionálních tradic, rozhodují o výši příjmu lidí, o životní úrovni, o kvalitě výrobků a služeb a tím vším o kvalitě života v naší zemi. Úspěšně doháníme všechny rozvinuté země, které u nás vlastní některé důležité podniky. Pokud tyto země chceme brzy dohnat, je třeba věnovat pozornost majitelům, kteří jsou srostlí s naší zemí. Tuto roli přebraly české rodinné firmy. Jejich rozvoj se dá předvídat a plánovat. Naše rodinné firmy jsou národním pokladem. A o ten je třeba se starat. Nastává éra českého rodinného podnikání. Bude to éra, kdy opět lidé budou pyšní na to, co naše země ve světě znamená.“
Libor Musil, garant projektu Rok rodinného podnikání 2018,
člen představenstva AMSP ČR a majitel rodinné firmy LIKO-S a.s.
Malá včelička mezi velkými firmami
Když jsme se dívali na ostatní firmy postupující do TOP 10, zjistili jsme, že jsme na nominační listině takovou malou včeličkou mezi velkými firmami. Zatímco nás ve firmě pracuje 14, další firmy už mají desítky a stovky zaměstnanců. Mezi desítkou finalistů byla například i obdivuhodná firma PETROF, spol. s r.o., která je největším výrobcem akustických klavírů a pianin v Evropě. Řídí ji již pátá generace Petrofů, zaměstnává 250 lidí a vyváží do 65 zemí po celém světě.
Když jsme si uvědomili, s jak prestižními a výjimečnými firmami máme v TOP 10 tu čest, cítili jsme ohromnou vděčnost. O to větší pak bylo naše nadšení, když jsme zjistili, že ve vás máme takovou podporu a že jsme skutečně tuto cenu získali.
Děkujeme z celého srdce
Nominace do soutěže, následný výběr do první desítky finalistů i nečekaná výhra pro nás moc znamenají. Je to pro nás úžasná zpětná vazba na naši práci, potvrzení toho, že jdeme správným směrem a že se naše snaha opravdu vyplácí. Neusínáme však na vavřínech a posíleni tímto nádherným oceněním budeme ve své práci s radostí pokračovat.
Byl to opravdu hezký večer. Měl jsem krásný pocit z toho, že tam mohu jít a vidět, jak jsou rodiče oceněni. V hlavě se mi vrátilo pár těžkých chvil, které jsem s rodiči zažil a v kontrastu jsem tam viděl, jak stojí na pódiu a cítí úspěch své dlouholeté práce. Uvědomuji si, že kdyby moji rodiče se včelími produkty nezačali, nebylo by v čem pokračovat.
Za celou naši rodinnou firmu vám velmi děkuji za každý jeden hlas. Dohromady pro nás znamenají vítězství, spoustu radosti a opravdu velkou podporu. Nemůžu si pomoci, ale vidím paralelu ve včelím společenství :-)
Hledá nové možnosti jak šířit povědomí o účincích včelích produktů. Má na starosti marketing, reklamu a eshop. Stará se o obchodní zástupkyně, takže ho někdy můžete potkat i v terénu. Jeho vize je, aby se kosmetika dostala také více do zahraničí. Ve svém volném čase se věnuje svým dcerám, běhá rád bos a fotí.